Rok na Semiftu

22 Apr

V úplných začátcích tohoto blogu jsem vás informoval o vznikajících zařízeních pro rozhraní thunderbolt a následně o dalších záměrech mojí oblíbené ovocné firmy.

Představil sem vám několik úplně nových produktů jako například iPhone 4S, nový iPad nebo Preview nového operačního systému Mountain Lion. Informoval jsem vás také o spuštění českého a slovenského iTunes Storu a dokonce si troufám říct, že jsem toto zjištění převedl do textové podoby jako jeden z prvních lidí na českém internetu.

Párkrát jsem zauvažoval nad budoucností ovocných produktů a to zejména jaká bude budoucnost iPhone 5 či asistentky Siri a jestli nám někdy pustí televizi. Chtěl jsem vás informovat o smrti zakladatele firmy Apple, ale kolega mi to vyfoukl a tak jsem vás informoval pouze o smrti zakladatele sociální sítě Diaspora.

Bavili jsme se spolu také o nové budově Applu, nebo snad dokonce o novém Cupertinu, otázka jak to kdo pojme.

Navrhl jsem vám domácí síť pro dvoupatrový rodinný dům a ukázal jaké HTML5 hry na ní budete se svými přáteli moci hrát či jakou novinku z Consumer Electronic Show do ní budete moci připojit.

No a na závěr sem vám poradil jaký nástroj zvolit pro profesionální screencasting na Macu.

Doufám, že jsem byl v uplynulém roce produktivní a pomohl některým z vás zodpovědět nějaké otázky.

Leave a Reply

