Shrnutí uplynulého roku

19 Apr

Na začátku roku jsme se věnovali různým způsobům, jak seřadit prvky v poli proměnných podle velikosti (sorty). Já napsal článek věnovaný Selection sortu, který pracuje sice pomalu, ale jistě. Najdete ho zde. Obsahuje i krásné, názorné video. Mým dalším příspěvkem do obsahu hodin bylo zpracování návrhu domácí počítačové sítě, které se ale z nějakého záhadného důvodu ztratilo. Bylo to umělecké dílo a jeho ztráta je obrovskou ránou pro celé lidstvo. Dále jsem nahrál krásné video o možnostech módů vrstev v GIMPu, ale školní počítač mi neumožnil ho nahrát na YouTube. Mé poslední dva články ovšem k dispozici jsou – novinka ohledně Googlu a jeho plánů v oblasti smartphonů zde a článek o herní rukavici Peregrine tady. Článek o flashových hrách, který jsme měli vytvořit, jsem bohužel nenapsal. Zabránila mi v tom kombinace přílišné důkladnosti (nemůžu přece psát o hře, kterou jsem nedohrál!) a lenosti (nemůžu přece hrát nějakou flashovou hru, když bych mohl místo toho hrát něco lepšího!). Je to smutné.

A to je z tohoto roku tak nějak všechno. Rozhodně jsem se hodně dozvěděl, diskuse o sortech a jejich porovnávání za pomocí kartiček s čísly byla vrcholem roku.

Leave a Reply

