Co jsem dělal za poslední rok

19 Apr

Tento článek shrnuje všechny mé články za poslední rok SemIvt. Celkově jde o 12 prací (+tato práce).

První článek, který jsem napsal patnáctého září bylo Srovnání nových antivirů AVG 2012 a ESET 5. V tomto článku jsem porovnával dva nové antivirové programy od známých výrobců.
Další článek jsem psal o programovacím jazyku od Google, Dart. V tomto článku se popisuje Dart a je v něm obsažena i ukázka ze zdrojového kódu.
Další článek jsem psal o třídícím algoritmu Heapsort. Součástí práce byla i prezentace mého algoritmu a poté jeho aplikování na kartičky od 1 do 10 na hodině.
Na konci listopadu jsem ještě napsal zprávu o rozhodnutí australského soudu mezi Applem a Samsungem, který povolil návrat Galaxy Tabu 10.1 na australský trh.
Poslední zprávu loňského roku jsem napsal o rekordním zisku Seznamu, který překročil jednu miliardu.
První zprávu dnešního roku jsem napsal již druhého ledna. Šlo oznámení CES a shrnutí co se od něj očekává.
Další zprávu jsem napsal na v té době velice diskutovanou smlouvu ACTA. Rozebíral jsem, co znamená podepsání smlouvy v Tokiu. A jaký bude mít vliv na Českou republiku. Ve spojitostí s ACTA byl i můj další článek o útocích Anonymous na stránky v Evropě a ČR.
V únoru jsem vytvořil návrh počítačové sítě, který je společně s ostatními návrhy umístěn zde.
Po delší pauze jsem poté napsal recenzi na online hry. V tomto článku píši o nejlepších online hrách v pěti kategoriích: logické, typ “mario”, 3D, multiplayer a skill games.
V dalším článku popisuji zajímavý projekt OpenstreetMap. Vyzkoušel jsem vyhledávání ulic v Praze a podíval jsem se jak obecně vypadá grafická stránka. Protože Openstreetmap je považován za možného konkurenta Google Maps, tak jsem vytvořil i krátké srovnání.
Poté jsem ještě vytvořil dvě povinné práce a to vytvoření videa a návrh grafického studia. Pro zachycení videa z plochy jsem použil Free screen video capture.

Leave a Reply

