Google+ prý žije!

12 Apr

Google v posledních dnech oznámil nový vzhled, sto milionů aktivních uživatelů a stosedmdesát milionů registrovaných uživatelů celkem. Tak jsem se rozhodl podívat jak teda ten Google plus žije. Připomnělo mi to dávné časy, kdy jsem zjistil co je to facebook a že mám dokonce celých šest kamarádů co už ho používají! Zde jsem zjistil že o něco vyšší počet mých známých si ho založilo, nicméně jediný kdo ho nejspíš alespon občas používá je můj otec.

Z nějakého důvodu v hlavní části vidím diskuse na téma jak je “Google + skvělý oproti Facebooku” v mém rodném jazyce a video ve kterém je muž jenž padá z kola. Za jízdy. Tyto příspěvky jsou ty jenž jsou „populární v Google+“. Což očividně znamená že 5-10 lidí kliklo na tlačítko „Like“. Tedy vlastně „+1“. Není to žádný facebook. Rád bych napsal víc. Ale opravdu není o čem. Graficky hezky provedený. Technicky nejspíš bezproblémový též. Ale není kdo by objevoval chyby. Otázkou zůstává kde Google udělal chybu. Možná vedl zbytečný boj.

Leave a Reply

