Waiting for a new iPhone?

11 Apr

Čekáte na novej iPhone? Já taky.

Zajímá vás jakej bude mít ten novej iPhone displej? Jak bude velkej a jestli ho konečně budou vyrábět v modrý barvě?

Že ne? Mě taky ne!

Co mě zajímá je jestli bude mít konečně ten novej iPhone pořádnou GPSku a proč, že mě to zajímá? No nejenomže sem se díky tý Google “perfecto” navigaci s autem několikrát ztratil, ale taky mě to stálo už asi 4měsíční data limity vyčerpaný během několika minut jízdy.

Also! Proč i ten blbej Android, kterej je pro Apple takovou žvejkačkou na podrážce má lepší navigaci (ačkoliv od Googlu), než samotný a velký iPhone, který má být králem trhu? Já fakt nevim. I ta společnost o, který už sem si skoro myslel, že zkrachovala má plnohodnotné mapy celého světa v telefonu za 10tisíc korun českých úplně zdarma. NEFÉR.

Myslím si, že by se pánové v Applu měli nad sebou trochu zamyslet a říct si co je teď opravdu důležité. Mě fakt nějakej displej nezajímá, kvalitativně dosahuje displej iPhonu 4 a 4S absolutně nejlepších výsledků a sorry, ale já si do kapsy nechci strkat iPad – kazilo by mi to totiž imidž.

Pokud Apple nenapraví tu špatnou GPSku, která provází iPhone již po generace (ano po generace, ta aplikace nebyla aktualizovaná snad od iPhone 2G, jediný co do ní přidali je ukazatel směru (kompas)), koupim si novej telefon a co to bude? Bude to Nokia Lumia 900!!!!

Peace.

Love.

Apple.

Leave a Reply

